ארוחת פועלים - המרקים של חנה


מכירים את הימים הגשומים בעיר? קר, רטוב וחשוך גם בשעות הצהריים, וכל מה שבא לכם לעשות זה להתכרבל בבית מתחת איזה פוך ולראות סרט טוב..? בימים כאלה אני נכנס לאוטו, נוסע לשכונת התקווה והולך לאכול מרק אצל חנה.
אין ספק שצריך לחשוב קצת מחוץ לקופסא כדי לזרום עם המקום הזה, אבל ברגע שתצאו מהקופסא, לא תרצו לחזור אליה.
המרקים של חנה זה דוכן קטן בשכונת התקווה שבדרום העיר. המקום בגודל של קיוסק קטן ובתוכו שלושה וחצי שולחנות. ממול הכניסה יש דלפק גבוה שמסתיר אישה תימנייה נחמדה בשם חנה. מבחר המרקים של חנה תלוי בשעה שתגיעו ובמצב הרוח שלה. לרוב תוכלו לבחור בין מרק בשר עם שעועית, עוף עם ירקות, מרק רגל ולפעמים דברים קצת יותר מורכבים כמו מרק ריאות. הצוות שבמקום תמיד יקבל אתכם בחיוך והשירות החם ייתן לכם תחושה של בית.
המרקים של חנה מוגשים בקערה רחבה ונמוכה עד שהמרק כמעט ונשפך כאשר מגישים לכם אותו לשולחן. ליד המרק תקבלו כיכר לחם טרי וצלוחית פלסטיק עם חילבה וסחוג ירקרק. כל אחד מהמרקים עשיר בטעם חזק של תבלינים ושל בישול איטי וארוך.

המלצתי:
תגיעו בצהריים, תביאו עיתון, שבו בכיף ותזמינו מרק!! אני ממליץ על מרק הרגל. טעם עשיר ונפלא. בשר רך, עסיסי וספוג בנוזל החם שבקערה.
אם אתם רעבים אז אל תתמלאו מהלחם, תשמרו מקום ותזמינו מרק נוסף (כמובן מסוג אחר).


הדירוג: (1 - 5)


כמה טעים: 4
אווירה: 3 - תלוי מי שם, יום אחד תשבו שם לבד,  וביום אחר תוכלו לקבל הופעת קריווקי של שירי זהר ארגוב ע"י אחד מהחבר'ה שבשכונה.
עיצוב: 2 -  אין עיצוב. על הקיר תלויה התמונה המפורסמת של זאב רווח אוכל ביצים מהסרט צ'ארלי וחצי וכמה כתבות ישנות על המקום.
מתאים לאירוע: ארוחת צהריים ביום חורפי עם לא יותר מעוד שלושה חברים (פשוט כי לא יהיה לכם מקום).
מה הנזק - 35 ש"ח למרק עם שתייה.

ציון מסכם - 3

אצ"ל 58, שכונת התקווה
טלפון: 03-6875004


1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אחלה מקום בעולם!!!

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates ► Distributed by Blogger Blog Templates;