לאכול כמו צייד - דארלינג

לפני כמה עשרות שנים ע"מ לאכול בשר צלוי ועסיסי כל מה שהייתם צריכים זה יער גדול, סוס חזק, כלב ציד צעיר, רובה ענק עם שני קנים ומדורה עם מתקן של ברזל אשר מסתובב לו לאיטו מעל ללהבות. עכשיו כל מה שאתם צריכים, זה להגיע לפינה הדרומית של כיכר רבין ולהיכנס לתוך הדארלינג רוטיסרי.
הדארלינג הוא סניף קטן של "מזון מהיר" שנעשה באיטיות. במקום יש תנור גז צרפתי ענק ומסביבו יש 2 טבחים, בר וכמה כיסאות. על התנור משופדים מספר סוגים של בשרים אשר נצלים בתנועה סיבובית על האש החמה. בתחתית התנור יש ערימה של ירקות שורש ותפוחי אדמה אשר סופגים את הנוזל השומני שמטפטף מהבשר. האופציות לא רבות וזה חלק מהכיף שבמקום. נתח בשרי, מונח ליד אורז או ירקות ובתאבון. הטריות והאיכות של הבשר מנצחת בין עם זה עוף, בקר או טלה. תוכלו להזמין את גודל המנה בהתאם גודל התאבון שלכם (רבע, חצי או שלם). כל מה שנשאר זה ללקק את האצבאות בסיום.


המלצתי:
הבחירה קשה כי באמת הכל טעים. והיא תלוייה בשני דברים:
מצב הרוח שלכם (כבד או קל) והמבחר היומי (לא תמיד יש הכל). תוכלו לבחור בין עוף, אווז, נתח סינטה או אנטריקוט, צלעות טלה ולפעימם אפילו עוד..
למרות הכל, אם זאת הפעם הראשונה שלכם במקום לכו על מנת הדגל - עוף!!!
קחו חצי מנה מלווה בתוספת שתרצו. תמרחו על המנה את הצימיצורי אשר מכינים במקום. אני הייתי מבקש גם קצת חרדל ובתאבון.









הדירוג: (1 - 5)
כוכבים: 0
אווירה: 3.3- המקום לא מתיימר לייצר אווירה. נחמד לשבת גם בחוץ וגם בפנים והשירות לא ממש רע.
עיצוב: 4.0- קטן ופשוט. המראה המרשים של התנור מייצר ללקוח תאבון ברגע שנכנס למסעדה. קצת צפוץ בפנים ולא כל כך נח בשעות הלחץ, אבל העמידה בתור אל מול המנות שנקטפות מהגריל היא חלק מהעניין.
מתאים לאירוע: ארוחת צהריים!!

ציון מסכם - 3.9

כיכר רבין 8,תל אביב
טלפון: 1-700-708765


 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates ► Distributed by Blogger Blog Templates;