בגלל שאני לא ברומא - טוני וספה


רעבים, עייפים, שיכורים, שבעים ואפילו מתים.. תמיד יש מקום לפיצה. ככה חברי הטובים מאיטליה לימדו אותי. ואם כבר פיצה.. אז יש רק מקום אחד (בעצם כבר שניים) בעיר לאכול בו.
הפיצרייה הוקמה בשיתוף השף ליאון אלקלעי וכמה מהמסעדנים החזקים באזור (בעלי המוזס, קפה איטליה והזוזוברה).
הבסיס של הפיצה הוא בצק של פוקצ'ה להבדיל מבצק של הפיצות הסטנדרטיות בעולם. השימוש בבצק המיוחד מייצר שכבה פריכה וקימחית אשר משמשת בסיס מצויין לרוטב האדום שנמרח מעליו. התוספות שעל הפיצה הם לרוב קומבינציות פשוטות של 2 עד 3 רכיבים. הפיצה עוברת 2 תהליכי אפייה. הראשון ללא התוספת, ורק לאחר שהבצק התקשה עד לדרגה הרצוייה, מוסיפים הטבחים את התוספת לאפייה נוספת. הדבר מייצר חוסר איזון מושלם במנה שיוצאת פריכה ןקשה מלמטה ורכה עסיסית וחמה מלמעלה.
ההזמנה נעשית לפי משקל. פשוט מסמנים למוכר איפה לחתוך. מיד עם ההזמנה הפיצה מנוסרת ע"י סכין חדה ועוברת תהליך חימום קצר בתנור אפייה איטלקי. שם אתם נכנסים לתמונה... בתאבון.








המלצתי:
אני ממליץ לנסות לפחות 3 סוגים בכל ארוחה. תבחנו טוב את הוטרינה ותסמנו לעצמכם אילו תוספות אתם רוצים. תשאלו בנימוס אם יש מנות שאמורת לצאת מהתנורים הגדולים בדקות הקרובות כדי שלא תפספסו משהו טוב.
הכי חשוב, אל תזמינו את הכל ביחד. לכו על רצועות קטנות שישמרו על החום והרכות עד לביס האחרון. רק אחרי שסיימתם תמשיכו למנה הבאה.
להבדיל ממסעדה רצינית, פה אני ממליץ לכם ללכת מהכבד לקל. לדוגמא - תתחילו עם מנה של בייקון או פפרוני, תעברו למנה של פטריות ותסיימו עם העגבניות מוצרלה או עם המרגריטה הקלאסית.
שורה תחתונה - אי אפשר ליפול. הכל טעים. תזרמו עם הדברים שאתם אוהבים ותתעקשו על הטריות של המנות.
לא מומלץ לקחת TAKE AWAY. זה לא אותו דבר בבית..

הדירוג: (1 - 5)
כמה טעים: 3
אווירה: 2 - דוכן FAST FOOD באמצע הרחוב. כל אחד מסתגר בפינה של עצמו ובולס את המנה כמה שיותר מהר כדי לא לפספס את הבאה.
עיצוב: 3 - פשוט ונכון. מזכיר את הדוכנים הקטנים שברחובות רומא. שכונתי וצבעוני. לא צריך יותר
מתאים לאירוע: אחרי בילוי בעיר. מנצ' טעים שעושה את העבודה. אני אישית מעדיף ללכת אחרי לילה ארוך של שתייה. אין דבר שסופג אלכוהול יותר טוב מפיצה.
מה הנזק - אזור ה- 30 ש"ח לראש.

ציון מסכם - 3


דיזנגוף 267 ,תל אביב
טלפון: 03-5460000
ו-
שדרות רוטשילד 140,תל אביב
טלפון: 03-5460000

1 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אין כמו טוני וספה ב0300 בלילה אחרי האפרטמנט.

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates ► Distributed by Blogger Blog Templates;