חאמון מוסיף המון - לה צ'אמפה

הלה צ'אמפה הוא לא טאפאס בר קלאסי. מה שיפה זה שהוא לא מתיימר להיות אחד כזה. יש לא מעט מקומות בעיר שיציעו לכם תפריט עם שלל מנות קטנות ו"כאילו" לא יקרות, יוסיפו בצד תפריט יינות לא קשור ויקראו לעצמם טאפאס בר. למרות המאמץ, אף אחד מהם לא יספק לכם את החוויה האמיתית. זו שתמצאו ברחובות הצרים של ברצלונה. מבנה עתיק, תפריט פשוט ומקורי, מבחר מנות עם חומרי גלם מקומיים, מוזיקה אוטנטית ואוירה שמחברת את הכל ביחד. למי שרוצה לנסות: ממליץ לכם בחום את ה- Taller De Tapas, מסעדת טאפאס שנמצאת על רחוב - Argenteria 51 שבברצלונה.
אז נכון שהלה צ'אמפה לא נמצאת בקרטריון הזה, אבל כמו שהתחלתי, זאת לא המטרה של המקום הקסום הזה. הלה צ'אמפה הוא מקום קטן בפינה של רוטשילד ונחלת בנימין. ובעיני הוא המקום שלוקח אותי הכי קרוב לקסם הקטאלוני. מבחר מצומצם של נקניקים מיובאים, וטרינה עם שלל גבינות איכותיות ועוד מספר מנות טאפאס חמות שצובעות את התפריט. על הקיר תלוי תפריט ובו רשימה מצומצמת של בקבוקי קאווה לא יקרים אותם תשתו בגביעי זכוכית קטנים אשר בקושי יספיקו להכיל כדור גלידה בודד. עיצוב פשוט אך מתוחכם יתן לכם תחושה שנכנסתם לבר מקומי קטן ברחוב ספרדי כדי לשתות משהו על הדרך.

המלצתי:
בטח כבר הבנתם שהמקום לא בדיוק מיועד לארוחת ערב. אני ממליץ לקפוץ לשם בשעות הצהריים המאוחרות. תתחילו עם בקבוק קאווה צונן לפי המחיר שמתאים לכם. בגלל אופי המנות אני מציע לכם ללכת על בקבוק כמה שיותר יבש.

תמזגו לכם כוס או שתיים ורק אז תתפנו ללוח הגיר שתלוי מאחורי הבר-מן. אל תנסו להבין מה כתוב עליו.. גם מורה ספרדי ללשון ספרותית כנראה לא יבין את הכתב הצבעוני שעל הלוח. תתחילו עם 2 צלחות של נקניק מלוות בצלוחית של גבינות. קחו את החאמון ולידו תבקשו את אחד הנקניקים הקשים שיש להם. שילוב טוב. את הגבינות אתם יכולים לערבב. מטרתן היא רק לאזן את טעם הבשר החזק. לרוב אני מזמין צלוחית נקניק שלישית, אבל אם זה גדול עליכם אז תמשיכו למנות החמות. ההמלצות שלי:
קחו 2 סוגים של נקניקיות. צ'וריסו, צוריקאנטה, בראטוורסט או מורסייה - כולם טובות.
אתם יכולים גם לנסות את ההמבורגר (הקטלוני) או את שיפודי האונגלה. לא רע בכלל. יש עוד מגוון טאפאסים לא רע שכנראה לא יאכזב אתכם, אבל כמו שאמרתי זה לא מקום לאכול בו ארוחת ערב. אחרי שתשתו 2 או 3 בקבוקי קאווה כל המנות יעשו את העבודה. מה שבטוח, שתצאו מרוצים ומחויכים.

הדירוג: (1 - 5)
כמה טעים: 3
אווירה: 4 - כל עוד המקום לא מלא, האוירה מאוד אוטנטית והיחס מאוד אישי. זה לא מקום לברדק למרות שאין בעיה לייצר כזה באירוע רב משתתפים. אני הייתי הולך על אופציה א'.
עיצוב: 3- מסדרון קטנטן וצפוף, מעט מדי מקומות ישיבה ומדפי בר צרים מדי לעומדים בצד. אם זאת, הסידור של המקום מגניב לאללה. ציור של מרפסת על הקיר, עשרות בקבוקים ריקים ונקניקים תלויים להם בבר. נחמד מאוד.
מתאים לאירוע: דרינק של סיאסטה. לכו עם 2 חברים, תתישבו על הבר ותתחלקו במספר בקבוקים. גם לדייט זה נחמד מאוד, אבל אתם יכולים ליפול חזק עם אין מקום.
מה הנזק - 50 ש"ח לראש בממוצע (גם פה, המחיר תלוי בכמה שותים)

ציון מסכם - 3.5


נחלת בנימין 52, תל אביב
טלפון: 077-2008636
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates ► Distributed by Blogger Blog Templates;