פסטה ים תיכונית - טוטו


הטוטו עברה מספר שינויים בשנים האחרונות, וכתוצאה מכך הרבה אנשים לא כל כך סגורים מה בדיוק יש למקום להציע.
ליישר קו, זאת לא מסעדה איטלקית. נכון שרוב המנות בתפריט הרחב נשמעות כאילו הגיעו מארץ המגף, אבל קצת אחרי שהמנות יונחו לפניכם על השולחן תבינו שזה לא המצב. ירון שלו,  השף של המקום מתאים את התפריט לאקלים ולהווי הים תיכוני. הוא יוצר שילוב של טעמים, ריחות וצורת הגשה שמאוד מתאימים לאופי ולטעם של הישראלי אנין הטעם. התפריט מציע מגוון רחב של מנות המחולקות לקטגוריות שונות. ירקות, פיצה, פסטה, ים ובשר. תכלו להנות מתפריט עסקי גם בצהריים ובצורה מפתיעה גם בערב. המחיר הקבוע של העסקית משתנה בהתאם לשעות היום (הבדל של 20 ש"ח) אבל המחיר שווה בשני המקרים. האוירה במקום יחסית רגועה ולפעמים סרוויס הצהריים יותר מעניין מזה שבערב, בעיקר בגלל כמות הסועדים שמגיעים למקום בשעות הסייסטה.

המלצתי:
אני ממליץ להגיע לטוטו בשעות הצהריים. העיסקית טובה והאוירה יותר חמה (כמו שציינתי). במקום יש אחלה בר, אז אם אתם לא הרבה אני ממליץ לכם לתפוס עליו מקום.

ראשונות:
לכו על משהו קל ומרענן. תצטרכו הרבה מקום לעיקריות שיגיעו בהמשך.
אני ממליץ בחום על האנשובי. כבוש בצורה מושלמת ומגיע על סלט ירקרק ויוגורט מרענן.

עיקריות:
פה זה מאוד תלוי מה בא לכם. בשר, ים או פחמימות.. אני ממליץ דווקא כן ללכת לכיוון האיטלקי. הפסטה של המקום טרייה בין אם תלכו על הטורטליני זנב שור, ניוקי הערמונים או אטריות הביצים שמוצפות בראגו עגל. המנות כבדות, ואפילו קצת מתחכמות מה שלא מזכיר את הפשטות האיטלקית. אבל איכות המוצר שווה את זה.
אם בכל זאת בשר, קחו את האונגלה (ההמלצה של רוני) -  נתח קצבים אמיתי ועסיסי. מוגש בציר בקר סמיך, ירקות שורש וסוג של גראטן תפוחי אדמה. הבשר איכותי והרוטב האדמדם שמציף את הצלחת מוסיף המון. אחלה מנה.








הדירוג: (1 - 5)
כמה טעים: 4
אווירה: 2 - אין יותר מדי אופי למקום. לא ברור אם זאת מסעדה ים תיכונית באיטליה או מסעדה איטלקית בים התיכון. בכל מקרה, מעבר לארוחה טובה, אל תצפו ליותר מדי ריגושים.
עיצוב: 3 - נעים ואלגנטי. פרקט עץ , שולחנות מלבניים ותאורה שמציפה את המקום באור חמים.
מתאים לאירוע: ארוחת צהריים באמצע יום כל עוד לא נשארה לכם הרבה עבודה.
מה הנזק - בין 100 ל- 150 ש"ח בממוצע.

ציון מסכם - 3.5

ברקוביץ 4, תל אביב
טלפון:  03-6935151  03-6935151
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates ► Distributed by Blogger Blog Templates;